Таро Казанови розкриває таємниці життя крізь призму еротики. У цьому ключі Аркан інтерпретуються як відображення ситуацій, пов’язаних з емоціями і чуттєвістю. Таро Казанови є плодом обережного художнього, стилістичного і езотеричного пошуку, змінюючи строгий символізм езотеричної серії на більш легкі образи чуттєвих стосунків. Завдяки цьому, еротизм, вимальовується в картах цієї чарівної серії Таро, стає свого роду ключем для розуміння нашого щоденного буття, що існує між мрією і бажанням, пристрастю і обожнюванням, імпульсивністю і ніжністю.
Джакомо Казанова народився 2 квітня 1725 в Венеціанській Республіці. Він повинен був стати священиком, навчався в семінарії, але “нічні витівки” (як він сам їх називав) підвели … Після виключення, Казанова закінчив університет в Падуї і навіть захистив дисертацію з юриспруденції. Але справжнім його покликанням стали любовні відносини і еротизм, про що свідчила вся його життя, яку він описав на схилі років у книзі “Історія мого життя”.
Як показано на карті “Мир”, в мемуарах вимальовується історія всього життя знаменитого венеціанця і, через призму його життя, вся епоха. Мемуари Казанови в першу чергу дають уявлення про особистість самого автора, говорять про політику, про любов і навіть про окультну науку і езотеризм (Казанова був масоном і часто користувався своїми окультними знаннями для того, щоб досягти розташування і отримати захист).
Як все освічені люди галантного століття, він знав кілька мов і вмів гарно висловлюватися, що, безумовно, допомогло в подальшому нагородити його ім’я “Казанова” ореолом неповторною чоловічої привабливості. Завдяки його розповіді можна зрозуміти, яким чином його ім’я стало сьогодні синонімом великого спокусника і коханця. Цей чоловік був, здатний переживати сильні пристрасті, закохуватися і повністю розчинятися в об’єкті любові, був здатний вселяти настільки глибокі почуття, що багато жінок, колишні його коханими, продовжували безмовно любити його все своє життя. Останні 12 років свого життя Казанова провів в замку Дуке в Богемії, що належить графу Фон Вальдштейна. Там він і померла 4 червня 1798 року. Коли свідомість Казанови згасало, його останніми словами були: “Я жив як філософ і вмираю як християнин”.
Венеціанська Республіка є надзвичайно важливим елементом, що становить задум цієї серії Таро. Кожен образ відображає щось, що відбувається в реальному місці. Той, хто побував у Венеції, дізнається зображені на картах Таро прикмети і ракурси цього міста.(Наприклад, на карті “Закохані” можна дізнатися внутрішню частину золотого палацу Ка д’Оро, розташованого на Великому каналі, на карті “Колесо” – кручені сходи Палаццо Контаріні дель Боболєв). Хоча Венеція найдавніша республіка Європи, на час народження Казанови вона вже була далека від апогею своєї величі. І незалежність Ясновельможної Венеціанської Республіки впала одночасно з Казановою: в 1797 році вона була захоплена Наполеоном. Але до сих пір Венеція зберігає свою чарівність: ні з чим незрівнянну красу своїх палаців, соборів і каналів, атмосферу, якої вона була пронизана за часів Казанови, і якій він дихав. Казанова любив Венецію всім серцем, не дивлячись на мінливості долі, які зробили його вигнанцем. Навіть, незважаючи на те, що суд інквізиції уклав його на п’ять років у в’язницю Пьомбі, звідки він втік, проявивши чудеса винахідливості, щоб тут же опинитися в ліжку випадково була зустрінута, “донезмоги хорошої дівчини”. Якби хвороба не затримала його в Богемії, він напевно повернувся б в свою кохану Венецію, щоб провести тут останні дні життя.
Булави є знаком інтелекту і волі. Так само це знак амбіцій і бажання, яке рухає будь-якими діями.
У Таро Казанови Чаші позначають любовну гру. Часто мова йде про двоїстий тлумаченні Чаш, яке пов’язане з обманом, з ілюзією.
Мечі є символом раціоналізму і є розум. У Таро Казанови вказують на правдивість, істинність і іноді на біль.
Монети відносяться до всіх матеріальних цінностей і прагматичним інтересам. Любовні стосунки в системі символів Монети в цьому Таро часто пов’язують з меркантильністю, з перетворенням людей і предметів в товар.0 – Дурень (IL МАТО): Божевілля, екстравагантність, маскування, спотворене сприйняття, нелогічність, екстраординарність, нехтування наслідками.
I – Маг (IL BAGATTO): Ініціатива, єдине знання, спритність, хитрість, воля, незалежність думки.
Примітка: Казанова і маркіза де Юфре, яку знаменитий спокусник переконує в тому, що завдяки окультних знань допоможе їй зачати сина, в якому вона втілиться.
II – Верховна Жриця (LA PAPESSA): Навчання, строгість, суворість, таємниця; секрет, який потрібно розкрити; вуаль, що покриває свідомість; поріг, межа, проїзд.
III – Імператриця (L’IMPERATRICE): Жінка, мати, родючість, жіноча сила; дію, активність, розум.
IV – Імператор (L’IMPERATORE): Чоловік, батько, запліднення, чоловіча сила; стабільність, управління, потужний захист, символ влади.
V – Верховний Жрець (IL PAPA): Порада, мудрість, традиція, благословення, дозвіл, ритуал; духовний наставник.
VI – Закохані (GLI AMANTI): Лицьова і зворотна сторони одного і того ж явища; вибір, перехрестя, розуміння; високо емоційні відносини, початок відносин.
Примітка: Якщо поглянути на зображене з одного боку – це чисте і сильне обійми, а з іншого – це пристрасть і хіть.
VII – Колісниця (1L CARRO): Втеча, втрата впевненості, закінчення перешкод, пошук пригод; нестійкість перед лестощами, необхідність вольового вирішення ситуації.
Примітка: Казанова несправедливо звинувачується у втечі з якоїсь синьйорою Барбаруччі.
VIII – Справедливість (LA CIUSTIZIA): Закон, рівновагу, наслідки власних дій, раціональність, неупередженість, невідворотність, правда.
IX – Відлюдник (L’EREMITA): Внутрішній пошук, духовність; відмова, тиша, ізоляція, цнотливість; відчуженість від матеріальних благ, притулок для серця, втіха, прийом.
X – Колесо (LA RUOTA): Цикли, сезони, біг подій, рух по колу, протягом часу. Втрата орієнтації.
XI – Сила (LA FORZA): Енергія, сміливість, пристрасть; перемога розуму над чорною силою; можливість присвятити себе потрібній справі; транспорт.
Примітка: Казанова дізнається, що синьйор Белліно виявився в реальності жінкою, і після її викриття закохався в синьйору настільки, що навіть хотів з нею одружитися.
XII – Повішений (L’APPESO): Жертовність, страждання, перехідний стан, точка зору; хворобливий, але необхідний перехід; піддатися випробуванню; остання складність.
Примітка: знаменитий втеча з Венеціанською в’язниці Пьомбі, Казанова, можливо, був єдиним, кому вдалося втекти з неї.
XIII – Смерть (LA MORTE): Трансформація, зміна, мутація, початок і кінець; несподівана подія, сюрприз; розуміння важливих речей; доведення до завершення того, від чого насамперед відмовилися; останній поріг, останнім обійми, прощальний поцілунок.
XIV – Помірність (LA TEMPERANZA): Пом’якшення, спокій, турбота, терпіння, ясність, світ, чеснота; розуміння інших, здатність вислухати.
XV – Диявол (LA DIAVOLO): Морок всередині, почуття провини, егоїзм, зрада; поверховість, навіювання, оманливе (криве) відображення, обман; повстання, тривога, надлишок.
XVI – Вежа (LA TORRE): Притулок, притулок, відчуження від зовнішнього середовища; руйнування, втрата, відчай, муки совісті; нахабство, надумані проблеми; спокутування.
Примітка: Дзвіниця церкви Санта-Марія делла Формоза.
XVII – Зірки (LE STELLE): Краса, витонченість, далекоглядність, хвилювання, солодкість; надія, пророкування, мотивація; ідеал, свобода.
Примітка: Небо над мостом Ріальто, перекинутим через Великий канал.
XVIII – Місяць (LA LUNA): – Бачення, романтизм, почуття, ілюзія, чарівність, закоханість, мрія; привабливість таємниці.Любов, яка триває лише до сходу.
Примітка: Великий Канал з купольної церквою Санта-Марія делла Салюте на задньому плані.
XIX – Сонце (IL SOLE): Схід, світло, початок, відступає морок, ясність, рішення, щирість, оновлена надія, щастя.
Примітка: Гондольєр, що повертається після ночі любові, сповнений радісних надій.
XX – Страшний суд (IL GIUDIZIO): Випробування, наслідок; випробування для совісті, моральне чи духовне пробудження; бути нагим, кульмінаційний момент.
Примітка: Особа в масці демонструє не тільки огиду і сором, але також обізнаність і неминучість прийняття певного рішення.
XXI – Світ (IL MONDO): Завершенность, взаємне доповнення, союз, цілісність, комплексність підходу, сукупність досвіду; бути самим собою; знайти те, чого не вистачає.
Примітка: Казанова пише свої мемуари: згадує, виправляє, охоплює оком минуле. Ці мемуари є його життям, його світом, його епохою.
булави
Туз булав – Точка відліку, творення, справа, точка спокою, початок.
Двійка булав – Викриття, розпусна гра, досвід, стимули в пошуку достатку.
Трійка булав – Результат зваблювання, задоволення, підприємливість, рішення.
Четвірка булав – Згода, добробут, мир, притулок, освячення, повернення до простоти.
Примітка: – Під час поїздки в Константинополь Казанова, будучи в саду, стежив за купається дівчиною.
П’ятірка булав – Імітація, тренування, підготовка, суєта, суперечка за нікчемними причин, проба сил.
Шістка булав – Проходить любовну пригоду, швидкоплинні радості, щастя від дрібниць, суперництво, забобони.
Сімка булав – Значимість, боротьба, виклик, суперництво.
Примітка: Дуель між Казановою і графом Хав’єром Бранческі, в результаті якої граф був важко поранений.
Вісімка булав – Швидкість, рух, прагнення до мети, переїзд, задумана заздалегідь поїздка.
Дев’ятка булав – Пильність, сила в опорі, межа, захист.
Примітка: на карті зображена грецька рабиня в лазареті.
Десятка булав – Двоїстість, блеф, нервове напруження, ризик, стомлення, концентрація.
Примітка: Казанова спочатку втрачає удачу за гральним столом, але потім виграє значну суму.
Паж булав (FANTE DI BASTONI) – Охорона, захист інших, чесність, сміливість, здорові міркування, здатність судити.
Лицар булав (CAVALIERE DI BASTONI) -Діпломатічность, цікавість, переговори, мирне вирішення, медитація, відраза до насильства і прояву сили.
Королева булав (REGINA DI BASTONI) -Девственная чистота, боязкість, страх виставити себе на загальний огляд; чіпляння за минуле, не дивлячись на те, що йдеш в майбутнє; сумнів, сором.
Король булав (RE DI BASTONI) – Підприємець; порядність, допитливість, доброзичливість, досвід, привітність за формальним байдужістю.
чаші
Туз Чаш – Можливість, джерело бажання.
Двійка Чаш – Пристрасть, пара, ідилія, вихваляння, тост.
Примітка: Палац Каррара в Салерно, де бував Казанова.
Трійка Чаш – Щасливе завершення, безневинна гра, розвага без наслідків, свято.
Примітка: Нанетта і її коханий.
Четвірка Чаш – Задоволення, нега, спокій після бурі, ніжні слова, зв’язок, закінчення чого-небудь, нудьга.
П’ятірка Чаш – Відмова від попереднього вибору, повернення на свій шлях, обізнаність про помилку, не остаточна втрата. Примітка: Казанова з черницею М. М.
Шістка Чаш – Спогади, минуле, простота, ностальгія, ясність, меланхолія.
Примітка: Генрієтта була уособленням одного з найбільших почуттів в житті Казанови.
Сімка Чаш – Бачення, бажання, спроба, уяву, чарівність цнотливості і чистоти, зустріч протилежностей.
Вісімка Чаш – Несподіванка, сором, зрада, відстрочена оцінка, конкретність, повернення до реальності.
Примітка: Кохана Казанови Тереза одночасно була фавориткою сенатора Венеції Альезо Маліпьеро.
Дев’ятка Чаш – Приємність, захват, даремний випадок, майстерна перебудова самого себе.
Примітка: Внутрішня частина гвинтових сходів Палаццо Контаріні дель Боболєв – форма завжди повертається до свого першооснові.
Десятка Чаш – Гармонія, досконалість, союз, позитивний результат.
Примітка: надіти маски підказують, що значення дії обмежується зовнішньою стороною.
Паж Чаш (FANTE DI Соррі) – Чесність, доля, таємниця, розумові здібності.
Примітка: Казанова – відвертий коханець. Ніколи не слід ховатися під маскою.
Лицар Чаш (CAVALIERE DI Соррі) – Спокусник, обман, подавач чужих листів; запрошення.
Королева Чаш (REGINA DI Соррі) – Спокусниця, ризик, виклик; викриття таємниці; заховати те, що на поверхні.
Король Чаш (RE DI Соррі) – Меценат, захисник, послуги; творчі здібності; спостереження з боку.
мечі
Туз Мечів – Поінформованість, здатність зробити вибір для себе і для інших, перемога, помста.
Двійка Мечів – Рівновага, вирівнювання, гармонія, сміливість, розкріпачення.
Трійка Мечів – Бажання свободи, холод, важкі думки, вступ в дискусію.
Примітка: Мечі вказують на холод і пригнічений стан в тому місці, де перебуваєш, в той час як погляд проникає в глибину, не дивлячись на зовнішні перешкоди і безвихідь.
Четвірка Мечів – Докори сумління, медитація, очікування рішення.
Примітка: Сонце світить в півсили. Казанові було знайоме ув’язнення.
П’ятірка Мечів – Ганьба, невміння себе стримувати. Бути на межі небезпечного вибору, грати з вогнем.
Примітка: Казанова мав стосунки з Леонільдо, дочкою донни Лукреції, батьком якої він, можливо, був.
Шістка Мечів – Поїздка, умовивід, цікавість, оцінка, діловий підхід, відкрита дорога.
Сімка Мечів – Крайнє засіб, балаканина, спроба, приємна компанія, пошук напрямки, присутність духу.
Примітка: На карті зображено відносини Казанови з синьйорою Ф.
Вісімка Мечів – Перешкода, неприємність, погані звістки, пастка.
Примітка: Казанова часто потребував послуги лікаря і одного з них він навіть нагородив за лікування від невеликого венеричного захворювання, наслідки любовних пригод венеціанця.
Дев’ятка Мечів – Втіха в скрутній ситуації, відродження, подяку.
Примітка: Франческа Бучин була поруч з Казановою в тяжкий період його життя, виявляючи в своїх листах, не дивлячись на своє невігластво, відверту і ніжну любов.
Десятка Мечів – Безсилля, старість, марність, відчай, очікування кінця.Примітка: Мечі кинуті на землю, символізуючи свою непотрібність і марність зусиль.
Паж Мечів (FANTE DI SPADE) – Неспання, пильність, очікування; очікування певної події; концентрація на самому собі і своїх інтересах; хижацький дух.
Примітка: На карті явно не зразок милосердя.
Лицар Мечів (CAVALIERE DI SPADE) – Дуелянт і сперечальник; очікування ворога, бажання битви; несвідоме, затьмарює розум.
Королева Мечів (REGINA DI SPADE) – Щирість, відповідальність, зняття маски; безстрашність, що дозволяє йти назустріч болю; бажання дійти до істини.
Король Мечів (RE DI SPADE) – Суддя, влада, авторитет, управління, втома від навантажень і повноважень.
монети
Туз Монет – Успіх, придбання, чудовий дохід.
Двійка Монет – Розвага, насолоди, гедонізм.
Трійка Монет – Виставлення на огляд, перетворення в товар, оцінка на основі матеріальних якостей; купувати, але не захоплювати.
Примітка: Казанова не нехтував і компанією повій.
Четвірка Монет – Убогість, скнарість, помірність, самітництво, захоплення власною жадібністю.
Примітка: Дивитися треба тільки в власний гаманець, не заглядаючи в чужій.
П’ятірка Монет – Бідність, злидні, рани; відображення майбутнього, яке нас чекає; передбачення, попередження.
Примітка: Поважайте очі, які багато чого бачили і тепер сліпі; поважайте того, хто пішов далеко, а тепер нерухомий.
Шістка Монет – Заздрість, бажання взяти те, що тобі не належить, розвідка, цікавість, плітки.
Сімка Монет – Нудьга, традиційність і догма, нестача гармонії в зв’язку; нечутливість, нездатність захоплюватися або дозволяти захоплюватися іншим.
Примітка: На мапі чоловік нудиться, а жінка перебуває в захваті.
Вісімка Монет – Турбота, навчання, вихід з хворобливого стану або з необізнаності; сонячний промінь, пробудження пристрастей і почуттів.
Примітка: Беттіна розповідає Казанові про нюанси сексуального сприйняття у жінок.
Дев’ятка Монет – Зрада, злодійство, вихід, звільнення, відмова від чого-небудь заради матеріального благополуччя, пошук кращої долі.
Десятка Монет – Формальне заяву, заручини, залицяння, пропозиція.
Паж Монет (FANTE DI DENARI) – Покупець; дивиться жадібними очима, оцінює і ассчітивает, що і як купити.
Лицар Монет (CAVALIERE DI DENARI) – Опортунізм, обережність, серйозність; очікування слушного моменту, носій обдарувань.
Королева Монет (REGINA DI DENARI) – Величезне багатство, впевненість, зарозумілість, нахабство, самовпевненість.
Примітка: Демонстрація здатності звабити або отримати бажане, не докладаючи при цьому ніяких зусиль.
Король Монет (RE DI DENARI) – Амбіції, загроза, практичний розум, успіх; влада, заснована на матеріальних і фінансових можливостях.